Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan selamat sejahtera!

Siapa Mr Donkey?

Mr Donkey???...
Mesti korang terfikirkan kenapa sesuka hati and sesedap rasa je aku labelkan seorang lelaki dengan Mr Donkey kenapa bukan Mr HORSE, MONKEY and bla...bla...bla... sbb bunyinya pun dah meluat (Mr Donkey) tu sebab aku gelarkan macam tu. Ekshely aku benci dengan lelaki yang aku gelarkan Mr Donkey ni. Mr Donkey adalah Lelaki yang berstatus suami ataupun duda tapi gatal tahap naga!
Situationnya sekarang ramai lelaki macam tu kat luar sana tapi aku tak kata semua lelaki Mr Donkey ok
(ingat! tak semua ok)
Sebabnya masih ada yang baik dan tidak ambil kesempatan ke atas wanita. Kebiasaannya Mr Donkey ni bergerak aktif apabila tiada tempat untuk mengadu kasih. errrr... tulis ni pun aku dah geli. Situasi si Duda dan yang berstatus suami adalah berbeza. Si duda sememangnya memerlukan wanita di sisinya tapi si suami orang ni sememangnya tak sedar diri dan persamaannya adalah sama iaitu gatal.
Ayat-ayat manis si MR.DONKEY dapat kita lihat kemeluatannya ok!

Mr Donkey yang bergelar suami:
"ala... sayang abang rindu kat sayang sangat-sangat.Kat bini abang pun abang tak rasa macam ni tau." 

Mr Donkey si duda:
"sayang abang dah lama cari peganti baru sekarang abang rasa bahagia sangat, nanti kita kawin yeaaa... abg nak jaga sayang." 

Sememangnya lelaki flirty cmnie humban je dalam gaung. Yang si suami tu tak reti nak bersyukur ker yang kamu tu dah ada isteri. Si Duda lak ada yang cuba ambil kesempatan. Klik sini Duda GataL
Huh...! Kalau dah tak tahan sangat cari lah calon wahai duda.

well! mesti korang terfikir nak tanya aku yang entry Mr Donkey ni kenapa tak libatkan yang berstatus bujang. B`coz of you bujang pun ada yang gatal jugak haperrrr.....
JAWAB AKU SENANG JErrrrrr: Duda dan suami orang ni tahap dia sama (dah rasa berbini) tapi bujang tak sama. Dia gatal macam mane pun sebab belum rasa berbini and diorang ni adalah kategori yang lain.

SOALAN: Kenape aku samakan diorang ni dengan donkey(KELDAI)?
JAWAB AKU: sebab Donkey ni nampak je mcm stupid dumb dumb tapi kalu dah berbunyi nanti kalut jadinya...
Tak Percaya g cari DonKey. Pasti menyirap dengar bunyi dia nanti.
ekkkk...! okkkk...! ekkkk...! okkk...! 

That`s way sesuailah kalau aku gelarkan mereka yang berkenaan ni Mr Donkey! 
so, jangan tanya aku lagi why ok...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...