Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan selamat sejahtera!

Sungguh Tak KuSangka

MESTI TAK PERCAYA BILA SAHABAT SENDIRI BERUBAH??? BERUBAH KERrrr...??? YELAH... BILA DAH JAUH MESTILAH JAWAPANNYA TAK INGAT KAWAN... HUH... SEDIH! SEDIHLAH SANGAT...  
Entahlah kadang-kadang perasaan kita jer yang rasa macam tu sedangkan orang tu langsung tak berubah.Tapi kalau dah jawapannya ada depan mata tak salahkan kalau kita nak cakap yang kawan kita tu dah berubah. Aku cakap mcm nie sebab aku ada sahabat yang mungkin dalam keadaan yang macam nie. Mana tak nyerrr... dulu dialah orang pertama yang cari aku kalau ada ape-ape masalah tapi sekarang, akulah antara insan terakhir yang akan tahu. Tak ke sedih namanya. MUNGKIN keadaan we all yang jauh. Yelah aku masih berpakaian sekolah and walhal dia dah bebas berpakaian. Tak macam aku yang dikatakan tak matang and masih duduk dalam kawasan sekolah. Huh! (TERASA NI SEBENARNYA)... Tapi tak perr... Aku doakan sahabat aku ni berjaya. MAAF lah.. BUKAN niat nak mengutuk tapi hati dah TERSINGGUNG! tak BLEY WAT APE BEB...!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...