Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan selamat sejahtera!

Happy Bufdays To My AWESOME Friend

Hell0! Hell0! makan tel0r!
opsss! 6th JANUARY... My AWESOME Friend bufdays!
Selamat Hari Jadi kawan! Semoga kau panjang umur walaupun kita dah lama tak berjumpa.


Inilah jejaka awesome yang selalu menggangu hidup aku jer... hahahaha!
berkenan boleh email : klik sini Jejaka Awesome tak pun boleh klik sini Encik Arif nanti jumpa dia kat facebook.
Kenapa aku kata dia awesome sebab dia adalah lelaki yang paling tak kisah pernah aku jumpa. Dia jugalah kawan lelaki yang paling baik walaupun kadangkala suka korek hidung depan aku... w00ooo!!! sangat menjijikkan.
Sangat menjengkelkan sungguhkan? Aku sayang sangat kat kawan aku yang sorang ni walaupun selalu jerk dia buat benda-benda yang sangat annoying tapi sangat menyenangkan aku.


hah! tengoklah sendiri gelagat dia. mengganggu kedamaian hidup aku sungguh.
Ada-ada je keje yang nak dibuatnya. Masa ni kita orang form5. Nampak bunga tu? bunga tu untuk guru kelas we all sempena hari guru. Nak wat drama punya pasal aku jadi mangsa dia.
Dia suka sakat aku tapi dia ada bila aku menangis. Dia juga ada bila aku memerlukan.
Walaupun dia ramai peminat yang membuatkan aku sendiri lemas terima gosip-gosip panas di sekolah (pasangan sejati) tapi dia tak cepat melatah dan dia tak pernah kisah. Mana taknya sepanjang masa belajar asyik-asyik muka aku dengan dia, perjumpaan pengawas pun aku berjalan berdua dengan dia atas sebab tugas. Mana tak kekasih gelap dia jelous! Lastly, sampai terima surat layang yang mengatakan aku rampas kekasih dia orang. Hahaha! funny! funny!. Lagipun bukan salah aku, cikgu yang memandai-mandai gandingkan aku dengan dia, aku terima jelah. Cikgu-cikgu aku pun pandai siap ada yang nak korek rahsia aku. Nak tahu cikgu aku tanya apa "Aisyah awak dengan Arif tu ada apa-apa ke? selalu awak berdua je dengan dia saya tengok. Kat mana ada awak di situ juga ada dia. Balik sekolah pun awak dengan dia" ha!ha!ha!
soalan apakah?! kadang-kadang buat aku nak gelak kuat-kuat! Whateverlah! Jawabnya memang aku geleng kepala and gelak jelah. Aku pun bukan ada apa-apa dengan dia.
Dia minat kat someone pun aku tahu maknanya aku dengan dia kawan baik ok! bukan kekasih.

 Tapi tu 3 tahun yang lepas masa zaman pondok-pondok we all. Sekarang we all jarang contact sebab masing-masing dah buat haluan sendiri. Hope, kau bahagia kawan! Kisah kita masih segar dalam ingatan aku sebagai kenangan. Kalau cikgu-cikgu tanya lagi  tentang kita aku jawab je kita tak ada jodoh. hahaha Makin bertambahlah tanggapan cikgu nanti yang kita berdua bercinta dulukan. heheheh!
AWESOME!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...